Toimitustiedot

Minne toimitat?
Toimitamme kaikkialle Ruotsiin ja naapuri Pohjoismaihin sekä useimpiin Euroopan maihin.

Voimme toimittaa saarille, mutta koska tästä aiheutuu meille ylimääräisiä kuluja, joudumme veloittamaan sinulta jälkikäteen lisäkulut.

Jos haluat tilauksesi lähetettäväksi osoitteeseen, jolla ei ole tieyhteyttä, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä myyntiimme saadaksesi lisätietoja ja mahdollisia ratkaisuja.

Jos haluat toimituksen toiseen Euroopan maahan, ota yhteyttä myös myyntiimme saadaksesi lisätietoja ja toimitushinnat.

Myyntiosasto – 046 25 02 52, nappivalinta 1
 

Toimitusajat

Huomioithan, että kaikki ilmoitetut toimitusajat ovat arvioita. Tämä tarkoittaa, että toimitus voi tapahtua aikaisemmin tai kestää kauemmin kuin odotettu. Valitettavasti emme voi taata tarkkoja toimitusaikoja, koska ne ovat yleensä meidän kontrollimme ulkopuolella.

Tuotteille, jotka valmistetaan erikoistilauksena, toimitusaikaa voidaan säätää, joko lyhentää tai pidentää.

Pidätämme oikeuden poiketa mahdollisista vaatimuksista korvauksista asiakkaan puolelta toimitusviivästyksissä. Pyrimme aina siihen, että saat tuotteesi ilmoitetun aikavälin sisällä, mutta emme voi välttää mahdollisia viivästyksiä toimittajien tuotannossa, joita emme voi hallita.

 

Varaamme oikeuden pidemmille toimitusajoille varastotuotteille aikoina, jolloin varastomme on korkeamman kuormituksen alla. Esimerkkinä tästä ovat pääsiäinen, juhannus ja lomakaudet.

Jos tilauksesi ennakoituun toimitusviikkoon ilmenee viivästyksiä tai poikkeamia, teemme parhaamme informoidaksemme sinua sähköpostitse tai puhelimitse.



Toimituksen muutokset
Jos tavarat on pakattu henkilökuntamme toimesta varastossamme tai jos tavarat ovat lähteneet varastoltamme, tilaukseen ei ole mahdollista tehdä ilmaisia ​​muutoksia. Siksi on erittäin tärkeää, että tarkistat aina uudelleen, että tilauksesi tiedot ovat oikein.

Jos jostain syystä muutoksia tämän jälkeen tarvitaan, DHL/Postnord veloittaa 25 euro uudelleenvarausmaksun esimerkiksi puhelinnumeron vaihtamisesta.

Mikäli tavarat toimitetaan toiseen osoitteeseen, lisätään uudelleenvarausmaksu 25 euro. Meneillään olevan toimituksen ID-valvonnan poistamiseen lisätään 25 euro uudelleenvarausmaksu.

Onko tilaukseni lähetetty?
Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiisi ennakkoilmoituksen, jossa on seurantalinkki, josta voit seurata tilaustasi.


Jos et ole saanut tällaista ilmoitusta, tilaustasi ei ole lähetetty.

Joskus voi tapahtua, että lähetykset juuttuvat tai lajitellaan väärin huolitsijalla, jos huomaat, ettei lähetyksesi ole pitkään aikaan saanut uusia skannauksia, ota yhteyttä meihin tai asianomaiseen huolitsijaan lähetysnumerosi kanssa.

Pakettini on kadonnut matkalla, mitä tapahtuu nyt?
Jos pakettisi on lähetetty meiltä,
​​kestää noin 24h - 3vrk ennen kuin paketin seuranta on päivitetty huolitsijalle. Jos tilauksen seurantaa ei ole päivitetty 5 työpäivän kuluessa, ota rohkeasti yhteyttä niin teemme tavarahaun asianomaisen huolitsijan kanssa.


Tavarahaun yhteydessä meidän on annettava huolitsija etsiä pakettia 5-7 arkipäivää ennen kuin voimme Hulténsilla ryhtyä lisätoimenpiteisiin.

Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme 046 - 25 02 52, avaimen valinta 2, niin he auttavat sinua.

Kuinka kauan pakettini pysyy välittäjän luona?
DHL Agent/Service Point: Tilauksesi on välittäjällä 14 päivää ja palautetaan neljäntenätoista päivänä.

Postnord-agentti: Tilauksesi pysyy välittäjän luona 7 päivää, minkä jälkeen se palautetaan.

DB Schenker -agentti: Tilauksesi on välittäjän luona 7 päivää, minkä jälkeen se palautetaan.

DHL Kotiinkuljetus: Jos DHL ei saa sinuun yhteyttä tai et tee toimitusvalintaa, lähetys palautetaan meille 4 päivän kuluttua. Jos asiakkaana päätät pitää tilauksesi DHL:n terminaalissa yli 4 päivää, lisätään säilytysmaksu. Tämä varastovuokra veloitetaan sinulta toimituksen jälkeen.

Pidätämme oikeuden vapautua mahdollisista asiakkaan vaateista koskien asiamiehen vaihtoja ja toimitusviivästyksiä. Pyrimme aina siihen, että saat tuotteesi ilmoitetussa aikavälissä, mutta emme voi välttää mahdollisia viivästyksiä kuljetusyhtiön toiminnasta, joita emme voi hallita.



Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani tai en saa kotiinkuljetusta?
Jos et asiakkaana nouta tilaustasi agentilta ja tilaus palautetaan meille, veloitamme 15 Euro arvonlisäveron sekä tilauksesi perusteella palautusmaksun.

Jos tilauksesi koskee kotiinkuljetusta, perimme 50 Euro maksun vastaanottamattomasta toimituksesta ja palautusmaksun tilauksesi perusteella.


Maksu on tärkeä toimitus- ja käsittelykulujen kattamiseksi. On tärkeää huomata, että mikäli et vastaanota tai nouda lähetystä, se ei merkitse ostoksesi peruuttamista.


Tarjoatteko osittaista toimitusta?
Tarjoamme mahdollisuuden jakaa tilauksesi toimituksen halutessasi. Jos viiveitä ilmenee ja voimme toimittaa tilauksesi erikseen, suosittelemme yleensä tätä.

Jos jostain muusta syystä haluat jakaa toimituksen, olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomaa, että tästä voi aiheutua ylimääräisiä toimituskuluja.