Palautukset ja valitukset

Miten teen palautuksen?
Jos olet tehnyt tilauksen verkossa, voit palauttaa sen asiamiehen tai kotiinkuljetuksen avulla tai vierailemalla myymälässämme Staffanstorpissa. Jos olet ostanut tuotteen myymälästämme Staffanstorpissa ja haluat tehdä palautuksen, käy ystävällisesti myymälässämme. Asiakaspalvelu ei käsittele myymälässä tehtyjä palautuksia.

Palautuksen tekemiseksi - KLIKAA TÄSTÄ!

 

Palautuksista, jotka tehdään asiamiehen kautta, perimme kiinteän maksun 9 EURO kollilta riippumatta kuljetusyhtiöstä. Palautuksista, jotka tehdään kotiinkuljetuksella kuljetusyhtiön noutamana, veloitamme kiinteän maksun 49 EURO lavasta/kollista. Palautuskustannukset vähennetään automaattisesti hyvityksestä.

 

Palautusehdot

Tarjoamme asiakkaillemme 30 päivän avoimen kaupan siitä päivästä lähtien, kun olet vastaanottanut tuotteesi.

 

Tuotteen tulee olla käyttämätön ja moitteettomassa kunnossa.

Tuotetta ei saa olla asennettu.

Alkuperäispakkauksen tulee olla moitteettomassa kunnossa.
 

Jos pakkaus on vahingoittunut, Hulténsillä on oikeus vähentää 20% tuotteen arvosta arvonalennusta varten. Huonekalusuojien palautuksissa tuotetta ei saa olla purettu - jos purettua tuotetta ei voida sulkea takaisin, Hulténsillä on oikeus vähentää 50% tuotteen arvosta palautuksessa.

 

Poikkeukset peruutusoikeudesta

Haluamme tiedottaa sinulle peruutusoikeuden poikkeuksista. Tuotteiden tilaamisen yhteydessä "erikoistilaus" -merkinnällä varustetut tuotteet on tilattu yksinomaan sinulle tai ne valmistetaan tilauksesi jälkeen. Tämä tarkoittaa, että tuotetta ei voi palauttaa, koska se on poikkeus peruutusoikeudesta. Huomaa, että peruutusoikeus ei koske kaikkia "erikoistilaus" -tuotteita.

 

Huomaa, että peruutusoikeus koskee vain kuluttajia eikä päde yritysasiakkaisiin. Jos sinulla on kysyttävää peruutusoikeudesta tai palautuksesta, asiakaspalvelumme auttaa mielellään kysymyksissäsi.

 

Me huolehdimme ympäristöstä ja haluamme tehdä osamme kestävän tulevaisuuden puolesta, siksi emme sisällytä palautuslomaketta lähetyksiimme, vaan ohjaamme asiakkaamme tekemään palautuksen alla olevan linkin kautta.

 

Palautusprosessi

Rekisteröi haluamasi palautettavat tuotteet palautusportaalissamme antamalla tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi. PORTAALIN LINKKI - KLIKKAA TÄSTÄ!

 

Kun olet suorittanut palautuksesi rekisteröinnin, saat sähköpostitse palautuskuittauksen ja palautustarran. Palautustarra on kiinnitettävä palautettaviin tuotteisiin. Sisällytä mielellään palautuskuitti palautuspakkauksen sisälle.

 

Jos sinulla on enemmän tuotteita/paketteja, joita haluat palauttaa ja tarvitset lisää palautustarroja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Jos sinulla on kysymyksiä palautuksen tekemisestä tai tarvitset apua, voit soittaa meille numeroon 046-25 02 52, paina 2, niin autamme sinua.


Miten hyvitys tapahtuu?
Palautuksissa hyvitetään sama summa, jonka olet maksanut tuotteesta, vähennettynä mahdollisista palautuskuluista ja mahdollisista hinta-alennuksista. Mahdolliset alennukset vähennetään automaattisesti hyvityksestä.

 

Hulténs i Sverige AB pidättää oikeuden odottaa hyvityksen suorittamista siihen asti, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen tai kunnes olet pystynyt todistamaan, että tuote on lähetetty takaisin meille.

 

Hyvitys tehdään samalla maksutavalla, jota käytettiin ostaessasi. Saat hyvityksen, kun olemme vastaanottaneet ja rekisteröineet palautuksen verkkovarastossamme. Hyvitys suoritetaan 3–5 työpäivän kuluessa, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa.

 

Jos palautetun tuotteen arvo on vähentynyt sen käytön tai käsittelyn vuoksi enemmän kuin oli tarpeen tuotteen ominaisuuksien ja toiminnan määrittämiseksi, pidätämme oikeuden vähentää tästä hyvityssummasta.

 

Jos olet käyttänyt Klarnan lasku- tai osamaksuvaihtoehtoa, on tärkeää, että maksat laskun välttääksesi mahdolliset muistutusmaksut.

 

Tämä tieto koskee hyvityksiä myös muissa tilanteissa, joissa asiakkaana saat hyvityksen reklamaation yhteydessä.


Kuinka teen reklamaation?
Kaikki reklamaatioasiat käsitellään ainoastaan asiakaspalvelumme kautta emmekä ota vastaan reklamaatioita myymälässämme Staffanstorpissa.


Reklamaation tekemiseksi - KLIKAA TÄSTÄ!
 

Hulténs i Sverige AB:lla on yksityishenkilöille aina 3 vuoden reklamaatio-oikeus. Reklamaatio-oikeus koskee alkuperäistä virhettä tai valmistusvirhettä ja ei kata virheitä, jotka johtuvat käyttövirheistä, kulumisesta, huolimattomasta käsittelystä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä.

 

Yritysten on ilmoitettava mahdollisista virheistä tuotteessa kohtuullisessa ajassa siitä, kun ongelma on havaittu. Jos havaitset virheen tuotteessa, jonka olet ostanut meiltä, ota yhteyttä mahdollisimman pian.

 

Reklamaatioprosessi

Jos huomaat jostain syystä, että tuotteesi on viallinen, aloita reklamaatioprosessi mahdollisimman pian vian havaitsemisen jälkeen. Tee ilmoitus tilausnumerollasi ja sähköpostiosoitteellasi, joka on liitetty tilaukseesi. LINKKI PORTAALIIN - KLIKKAATÄSTÄ!

 

Kun rekisteröit asian, pyydämme sinua kuvailemaan mahdollisimman yksityiskohtaisesti, mikä on vialla, ja liittämään mukaan kuvia, jotka näyttävät viat.

 

Jokaista reklamaatiota käsitellään ja arvioidaan manuaalisesti, ja saat päivityksiä asiakaspalvelultamme asian käsittelyn edetessä.

 

Hyväksytyn reklamaation yhteydessä
Huomaa, että hyväksytyn reklamaation yhteydessä saatamme tarvita viallisen tuotteen takaisin. Me tietenkin korvaamme palautuskustannukset ja huolehdimme rahtikirjasta. Sinun tulee itse pakata tuote niin, että se saapuu meille hyvässä kunnossa, ja huolehdit myös pakkausmateriaalista, jos olet hävittänyt sen, millä tuote toimitettiin.

 

Jos sinulla on kysymyksiä reklamaation tekemisestä tai tarvitset apua, voit soittaa meille numeroon 046-25 02 52, valitse 2, niin autamme sinua.

 

Lisätietoja reklamaatioista löydät ostoehdoistamme.


Paketti oli vaurioitunut toimituksen aikana, mitä teen?
Kaikki reklamaatioasiat käsitellään ainoastaan asiakaspalvelumme kautta emmekä ota vastaan reklamaatioita myymälässämme Staffanstorpissa.



Kuljetusvahinkoilmoituksen tekemiseksi - KLIKAA TÄSTÄ!

 

Jos tuotteesi on jostain syystä vaurioitunut kuljetuksen aikana, pyydämme sinua aloittamaan kuljetusvaurioilmoituksen välittömästi, kuitenkin viimeistään 5 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta.

 

Pidätämme oikeuden hylätä ilmoitukset ilman lisätutkimuksia, jos määräaika ylittää 5 työpäivää vastaanottamisesta.

 

Huomioithan, että tavarat on aina tarkistettava toimituksen yhteydessä ja näkyvistä vaurioista on ilmoitettava kuljettajalle välittömästi. On tärkeää, että kuljetusyritys merkitsee vahingoittuneen tavaran.

 

Myös ns. piilokuljetusvauriot, jotka havaitaan vasta, kun tuote on purettu. Tarkista siksi välittömästi sisäpakkaukset ja tuotteen kunto toimituksen jälkeen.

 

Ilmoituksen tekemiseksi pyydämme sinua tekemään sen antamalla tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi, joka on liitetty tilaukseesi. LINKKI PORTAALIIN – KLIKKAATÄSTÄ!

 

Ilmoituksen rekisteröinnissä pyydämme sinua kuvailemaan asiaa mahdollisimman selkeästi ja liittämään mukaan kuvia vauriosta ja pakkauksesta.

 

Jokaista asiaa käsitellään ja arvioidaan manuaalisesti, ja saat päivityksiä asiakaspalvelultamme asian käsittelyn edetessä.

 

Jos sinulla on kysymyksiä kuljetusvaurioilmoituksen tekemisestä tai tarvitset apua, voit soittaa meille numeroon 046-25 02 52, valitse 2, niin autamme sinua.



Tarjoatko vaihtoa?
Emme pysty toteuttamaan vaihtoja. Sen sijaan kehotamme sinua palauttamaan tuotteen (tuotteet) ja tekemään uuden tilauksen verkkosivuillamme. Jos käytit alennuskoodia alkuperäisessä tilauksessasi, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua tässä.