Maksu / lasku

Mitkä maksutavat tarjoatte?

Kaikki tilauksemme ja tapahtumamme verkkosivustollamme käsitellään Klarnan kautta, riippumatta siitä, minkä maksutavan valitset kassalla tilausta tehdessäsi.

Korttimaksu / Suoramaksu: Valitessasi korttimaksun maksu veloitetaan suoraan ilmoitetusta kortista / pankkitililtä.

Lasku: Valitessasi laskun, lasku aktivoidaan, kun tilauksesi on lähetetty varastostamme. Saat laskun sähköpostitse tai Klarnan sovelluksen kautta. Jos tarvitset eräpäivän pidennystä, teet sen helpoimmin Klarnan sovelluksessa tai heidän asiakaspalvelunsa kautta.

 

Onko turvallista maksaa kortilla?

Kaikki korttimaksut suoritetaan Klarnan kautta, joka on PCI-sertifioitu yhteistyökumppani.

 

Kaikki tietojen siirrot tapahtuvat salatussa muodossa ja ovat siten erittäin turvallisia.

 

Korttimaksun yhteydessä ilmoitetaan kortin numero, kortin voimassaoloaika, CVC-koodi. Joissakin korteissa myös 3D Secure -koodi.

 

Pitäisikö minun maksaa lasku, kun teen palautuksen?

Suosittelemme ilmoittamaan palautuksesta Klarnalle, jolloin maksusi keskeytetään, kunnes palautus on saapunut ja käsitelty meillä. Maksun keskeyttäminen ja palautuksen ilmoittaminen tehdään helposti Klarnan sovelluksessa.

 

Jos olet jo maksanut laskusi, saat rahat takaisin, kun palautus on suoritettu ja käsitelty meillä. Lisätietoja palautuksesta löytyy alla olevasta kappaleesta.

 

Kuinka palautus tapahtuu?

Palautuksissa asiakkaalle palautetaan sama summa kuin asiakas on maksanut tuotteesta, vähennettynä mahdollisilla palautuskuluilla ja mahdollisilla alennuksilla. Mahdolliset vähennykset tehdään automaattisesti palautukseesi.

 

Hulténs i Sverige AB varaa oikeuden odottaa palautuksen käsittelyä, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen tai kunnes voit todistaa, että tuote on palautettu meille.

 

Palautus tapahtuu samalla maksutavalla kuin käytit ostaessasi. Saat rahasi takaisin, kun olemme vastaanottaneet ja rekisteröineet palautuksen verkkovarastoomme. Palautus tapahtuu 3–5 työpäivän kuluessa, kuitenkin viimeistään 14 päivässä.

 

Jos palautettu tuote on vähentynyt arvoltaan sen takia, että olet käyttänyt sitä tai käsitellyt sitä enemmän kuin on tarpeen sen ominaisuuksien ja toiminnan määrittämiseksi, meillä on oikeus tehdä vähennyksiä palautussummaasi.

 

Jos olet käyttänyt Klarnan lasku- tai osamaksuvaihtoehtoa, on tärkeää, että maksat laskun välttääksesi mahdolliset muistutusmaksut.

 

Tämä tieto palautuksista koskee myös muita tilanteita, joissa asiakas saa rahansa takaisin reklamaation yhteydessä.