Ostotiedot Hulténs I Sverige AB

Täydelliset ostoehdot

Nämä ostotiedot eivät muodosta ehtoja ostamiselle sivustolta www.hultens.fi. Täydelliset ostoehdot löytyvät täältä.


Yritystiedot:

Hulténs i Sverige AB

Y-tunnus: 556920-4836

Meteorvägen 4

24534 Staffanstorp

http://www.hultens.fi

 

Tilatessasi meiltä hyväksyt yleiset ehtomme ja vakuutat antamiesi henkilötietojen olevan päteviä ja oikeita. Jos sinulla herää kysymyksiä tai huolenaiheita, voit rohkeasti ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: support@hultens.fi tai puhelimitse numerossa: +358 942414127.

 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu on meille ensisijaisen tärkeää. Tavoitteenamme on varmistaa, että tunnet itsesi tervetulleeksi ja turvalliseksi tehdessäsi ostoksia kanssamme. Palvelualtis tiimimme on valmis auttamaan kaikissa kysymyksissäsi, olivat ne sitten tuotteisiimme tai ostokseesi liittyviä. Haluamme alleviivata, että emme veloita ylimääräisiä maksuja puhelinkeskusteluista asiakaspalveluumme - olemme täällä auttaaksemme.

Jos kohtaat ongelmia ostoksesi aikana, voit luottaa siihen, että pyrimme aina löytämään parhaan mahdollisen ratkaisun. Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää, ja odotamme innolla luodaksemme sinulle positiivisen ja saumattoman kokemuksen asiakkaanamme. Älä epäröi ottaa yhteyttä, jos tarvitset apua tai sinulla on kysyttävää - olemme täällä juuri sinua varten! Jos asiakasasia etenee Yleiseen reklamaationvaliokuntaan, Hulténs i Sverige AB noudattaa valiokunnan päätöksiä.

 

Varaukset

Pidätämme oikeuden mahdollisiin painovirheisiin hinta- ja tuotetiedoissa sekä muissa tiedotusvälineissä. Lisäksi pidätämme oikeuden jatkuvaan tietojen ja hintojen säätämiseen kaikille valikoimamme tuotteille ja mahdollisiin virheellisiin hinnoitteluihin puuttumiseen ilman ennakkoilmoitusta.

Varaamme oikeuden tehdä hintamuutoksia, loppuunmyyntejä, varastosaldon vaihteluita, teknisiä ongelmia, teknisten speksien muutoksia ja mahdollisiin typografisiin virheisiin verkkosivustollamme tai mainoksissamme. Lisäksi meillä on oikeus peruuttaa virheellisiä tilauksia. On tärkeää huomata, että kaikki tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin varastoa riittää, ellei tuotekuvauksessa toisin mainita.

Huomioithan, että verkkosivustomme värien toistossa saattaa olla eroja eri näyttöjen ja näyttöasetusten välillä. Tämä tarkoittaa sitä, että emme voi taata verkkosivuillamme näkyvien näytteiden ja kuvien tarkkaa vastaavuutta tuotteen todelliseen ulkonäköön ja ominaisuuksiin. Värierot voivat ilmetä kuvan ja todellisuuden välillä, ja tuotenäytteissä esitetyt värit ovat suuntaa antavia.
 

30 päivän avoin kauppa

Tarjoamme mahdollisuuden avoimeen palautukseen 30 päivän ajan tuotteen toimituksesta sinulle. Tänä aikana Hulténs i Sverige AB hyvittää tuotteiden palautuksen hinnan asiakkaalle ilman toimituskuluja.

Asiakas vastaa itse palautuskustannuksista avoimen kaupan aikana. Palautuksista, jotka tehdään asiamiehen kautta, veloitamme kiinteän maksun 9 EUR per lähetys, riippumatta kuljetusyhtiöstä. Palautuksista, jotka tehdään kotiinkuljetuksena kuljetusyhtiön noutamana, veloitamme kiinteän maksun 49 EUR per lava/lähetys. Palautusmaksu vähennetään automaattisesti palautuksesta maksettavasta summasta.

Hulténs i Sverige AB ei korvaa muiden suoritettujen palveluiden kustannuksia. Jos tuote/tuotteet palautetaan Hulténs i Sverige AB:lle, ne on pakattava niin, että ne säilyvät suojattuina kuljetuksen aikana. Suosittelemme käyttämään samaa pakkaustapaa kuin alkuperäisessä toimituksessa ja seuraamaan palautuksen kulkua seurantatunnuksen avulla.

Huomioi, että palautus tulee lähettää suoraan varastoomme, ei postitoimipaikkaan. Mikäli et ole ottanut meihin yhteyttä ennen palautuksen lähettämistä ja ennakkoon maksetun palautustarran hankkimista, vastaat mahdollisista postitus- ja toimituskuluista.

Mikäli pakkaus on vaurioitunut, Hulténs i Sverige AB:lla on oikeus vähentää tuotteen arvosta 20%:n arvonalennus.

Ulkokalustesuojien palautuksissa tuotetta ei saa avata. Jos avaamaton tuote, jonka laatikkoa ei voi sulkea uudelleen, palautetaan, Hulténs i Sverige AB:lla on oikeus vähentää 50%:n arvonalennus tuotteen arvosta palautuksen yhteydessä.

Avoin kauppa edellyttää seuraavia ehtoja:

  • Tuotteen tulee olla käyttämätön ja vahingoittumaton.
  • Tuotetta ei saa olla koottu.
  • Alkuperäispakkauksen tulee olla vahingoittumaton.

 

Poikkeukset peruutusoikeudesta

Haluamme tiedottaa sinulle peruutusoikeuden poikkeuksista.

Kun tilaat tuotteita, jotka on merkitty "erikoistilauksena", kyseinen tuote on tilattu yksinomaan sinulle tai se on valmistettu tilauksesi perusteella. Tämä tarkoittaa, että tällaista tuotetta ei voi palauttaa, sillä se on poikkeus peruutusoikeudesta.

On tärkeää huomata, että peruutusoikeus ei koske kaikkia "erikoistilauksena" nimettyjä tuotteita.

Lisäksi on syytä korostaa, että peruutusoikeus koskee ainoastaan kuluttajia eikä sitä sovelleta yritysasiakkaisiin. Jos sinulla on kysymyksiä peruutusoikeuteen tai palautukseen liittyen, asiakaspalvelumme on valmiina auttamaan sinua kaikissa kysymyksissäsi.


 

 

Palautus

Voit ilmoittaa palautuksesta kätevimmin käyttämällä palautusportaalia - LINKKI PORTAALIIN - KLIKKAA TÄSTÄ!. Jos sinulla on lisäkysymyksiä palautuksen tekemisestä, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen: support@hultens.fi

 

Hultens i Sverige AB vahvistaa, että palautus on sallittu ja että peruutusaika ei ole kulunut umpeen ennen kuin tuotteet lähetetään takaisin.

 

Reklamaatio

Hulténs i Sverige AB:lla on aina 3 vuoden reklamaatiotakuu yksityishenkilöille. Reklamaatiotakuu koskee alkuperäistä virhettä tai valmistusvirhettä ja ei koske virheitä, jotka johtuvat virheellisestä käsittelystä, kulumisesta, huolimattomasta käsittelystä tai hoito-ohjeiden noudattamatta jättämisestä.

 

Elinkeinonharjoittajan on ilmoitettava mahdollisista virheistä tuotteessa kohtuullisessa ajassa ongelman havaitsemisesta. Jos huomaat virheen tuotteessa, jonka olet ostanut meiltä, ota pikimmiten yhteyttä reklamaatioiden portaaliimme - LINKKI PORTAALIIN - KLIKKAA TÄSTÄ! tai osoitteeseen support@hultens.fi, jos sinulla on lisäkysymyksiä reklamaation tekemisestä.

 

Kuljetusvaurio

Jos tuotteesi on valitettavasti vaurioitunut kuljetuksen aikana, pyydämme sinua aloittamaan kuljetusvaurion ilmoitus välittömästi, mutta viimeistään 5 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Huomioi, että rahti on aina tarkistettava toimituksen yhteydessä, ja näkyvät vauriot on ilmoitettava kuljettajalle välittömästi. On tärkeää, että kuljettaja merkitsee ylös, että kuorma oli vaurioitunut.

 

Myös ns. piilevät kuljetusvauriot, jotka havaitaan vasta, kun tavaraa on purettu. Tarkista siis välittömästi sisäpakkaukset ja tuotteen kunto toimituksen jälkeen.

 

Pidätämme oikeuden hylätä ilmoitukset ilman lisätutkimuksia, jos määräaika ylittää 5 työpäivää vastaanottamisesta.

 

Kuljetusvaurion ilmoittaminen on helppoa ja vaivatonta käyttämällä portaalia - LINKKI PORTAALIIN - KLIKKAA TÄSTÄ! Tai voit lähettää sähköpostia osoitteeseen support@hultens.fi, jos sinulla on lisäkysymyksiä kuljetusvaurion ilmoittamisesta.


 

Ej noudettu lähetys

Jos et nouda tilaustasi noutopisteestä ja tilaus palautuu meille, veloitamme 15 EUR maksun per paketti sekä palautusmaksun tilauksesi perusteella. Jos tilauksesi sisältää kotiinkuljetuksen, perimme 50 EUR maksun per lavapaikka noutamattomasta toimituksesta ja samalla palautusmaksun tilauksesi perusteella.

Maksu on tarpeen kattamaan kuljetus- ja käsittelykustannukset. Huomioi, että jos et vastaanota tai nouda lähetystä, se ei lueta peruutetuksi ostokseksi. Lisätietoja saat kohdasta 8. Peruutusoikeus ja palautus täydellisissä ostoehdoissa.

 

Toimituksen muutokset

Jos tuotteet on jo pakattu varastossamme tai ne ovat lähteneet varastostamme, tilauksesi muuttaminen ei ole mahdollista ilman kustannuksia. Siksi on erittäin tärkeää tarkistaa aina, ovatko tilauksesi tiedot oikein

Jos muutoksia tarvitaan tämän jälkeen, kuljetusyritys veloittaa uudelleenjärjestelymaksun 25 EUR, kuten esimerkiksi puhelinnumeron muuttaminen.

Toimitus toiseen osoitteeseen aiheuttaa myös uudelleenjärjestelymaksun 25 EUR. Jos haluat poistaa henkilöllisyystarkastuksen käynnissä olevasta toimituksesta, veloitetaan uudelleenjärjestelymaksu 25 EUR.

 

Hinnat ja maksu

Kaikki hinnat osoitteessa www.hultens.fi sisältävät arvonlisäveron.

Kaikki hinnat osoitteessa www.hultens.fi sisältävät arvonlisäveron. Hulténs i Sverige AB käyttää Klarnaa (Klarna AB, Y-tunnus 556737-0431) maksujen käsittelijänä. Laskumaksu on oletusmaksutapa, mutta voit myös valita osamaksun Klarna-tilillä, Klarna-korttimaksun (VISA & Mastercard sekä American Express) ja Klarna-suoraveloituksen pankkisi kautta

Lisätietoja maksusta on kohdassa §5. Maksu ostoehdoissa.

 

Toimitusvaihtoehdot

Tuotteet toimitetaan suoraan antamaasi osoitteeseen yhteistyössä logistiikkakumppaneidemme kanssa. Tarjoamme myös mahdollisuuden noutaa tilatut tuotteet suoraan myymälästä. Hulténs i Sverige AB lähettää tilaukset arkipäivinä. Turvallisuutesi vuoksi tarjoamme mahdollisuuden seurata lähetyksiä tietyillä toimitusvaihtoehdoilla.

HUOM! Kotiinkuljetuksessa saarille tai muille paikoille ilman kiinteää tieyhteyttä toimitus tapahtuu kuljetusyrityksen lähimpään terminaaliin tai laiturille. Hulténs i Sverige AB pidättää myös oikeuden veloittaa sinua ylimääräisistä rahtikustannuksista toimituksen yhteydessä, kuten lisämaksuista kuljetuksesta saareen, suurkaupunkilisästä ahtailla ja vaikeapääsyisillä kaduilla, sekä jos otat yhteyttä rahtiyhtiöön ja pyydät varastoimaan tilauksesi x päivää.
 

Peruuta tilaus
On mahdollista poistaa yksittäisiä tuotteita tai koko tilaus, edellyttäen että tilausta ei ole vielä kerätty varastollamme tai lähetetty.

 

Mikäli asiakkaana olet jo saanut ilmoituksen tilauksesi lähettämisestä, tilauksen poistaminen tai muuttaminen ei enää ole mahdollista.

 

Huomaa, että tuotteet, jotka on merkitty 'erikoistilauksena', ovat sitovia eivätkä näin ollen ole mitätöitävissä.

Toimitusaika

Huomioithan, että kaikki ilmoitetut toimitusajat ovat arvioita. Tämä tarkoittaa, että toimitus voi tapahtua aikaisemmin tai kestää kauemmin kuin odotettu. Valitettavasti emme voi taata tarkkoja toimitusaikoja, koska ne yleensä ovat meidän hallintamme ulkopuolella.

Erityistilauksena valmistettavien tuotteiden osalta toimitusaikaa voidaan säätää, joko lyhentää tai pidentää. Pidätämme oikeuden kieltäytyä mahdollisista korvausvaatimuksista asiakkaalta toimituksen viivästymisen yhteydessä.

Pyrimme aina siihen, että asiakkaamme saavat tilaamansa tuotteet ilmoitetussa aikavälissä, mutta emme voi välttää mahdollisia viivästyksiä toimittajien tuotannossa, joita emme voi hallita.

Varaamme oikeuden pidempiin toimitusaikoihin varastotuotteiden osalta aikoina, jolloin varastollamme on suurempi kuormitus. Esimerkiksi pääsiäisen, juhannuksen ja lomakausien aikana voi esiintyä pidempiä toimitusaikoja.

Jos tilauksesi toimituksessa tapahtuu viivästyksiä tai se poikkeaa alkuperäisestä suunnitelmasta, teemme parhaamme tiedottaaksemme sinulle sähköpostitse tai puhelimitse.

 

Toimituskustannukset

Rahtimaksut veloitetaan eriteltynä tilausvahvistuksessasi oston yhteydessä, ja kokonaisrahtikustannus tilauksellesi näkyy myös kassalla verkkosivustollamme osoitteessa hultens.fi. Lisätietoja toimituksesta ja sen ehdoista on luvussa §7. "Toimitus" ostoehdoissa.

 

Ostaminen turvallisesti takuulla

Kaikki tuotteet kuuluvat takuun piiriin reklamaatioehtojen lisäksi. Lisätietoja reklamaatioista ja takuusta on luvussa §9. "Reklamaatio ja takuu" ostoehdoissa.

 

Turvallisuus

Varmistamme, että ostosten tai vierailujen yhteydessä annetut tiedot tai siirretyt tiedot käsitellään turvallisesti. Siksi teemme yhteistyötä vain luotettavien maksukumppaneiden kanssa suojellaksemme sinua asiakkaana. Kun teet ostoksia meiltä, tiedot tallennetaan ja käsitellään digitaalisessa muodossa. Huolehdimme siitä, että tiedot tallennetaan ja käsitellään turvallisesti henkilötietolain mukaisesti.